Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2009 22:24 - Моето време
Автор: aloha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5133 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 23.08.2009 22:26


   

 

 

 

Една стъпка променя живота ти. Един избор,едно действие,едно решние, а след това още десетки други. И започва кръговрата.

 

Толкова бързо минава времето. Особено когато го прекарвам пълноценно. Хубавите емоции ме карат да забравя за времето. Изплъзва се, като кубче лед между пръстите.А миговете са запечатани,за дълго.Нося ги със себе си,те са част от мен. В сърцето. Безценни са.

 

Живота е безценен. Истинските неща в него са малко. Затова колкото повече истински неща преживявам и се заобикалям с тях,толкова по-ценен чувствам живота си. Трудно извоюваните подеби са най-сладки. Защото си вложил всичко от себе си, преминал си през тудности,загубил си много и малко, хвърлил си и последната капчица сила,но си успял. И си доволен. И аз съм доволна и щастлива. Поех по пътя си, жертви имаше,неизбежно е. Един губи,друг печели.Кръговрат.Но времето лекува. Поне надеждата ни кара да го вярваме. С времето всичко си застава на мястото и всеки получава това,което е заслужил.

 

За мен си заслужаваше. Онези проблеми,които преди ми се струваха важни,сега са толкова нищожни,че дори не се сещам за тях. Всичко придоби друг смисъл. Защото поставих ценностите на пиедестал. В момента, а и занапред, в живота ми най-важно е семейството.То е дървото на живота,то е опората,то е радостта, то е незаменимо. Всичко придоби друг смисъл,защото станах майка. А това е най-великото нещо,което може да се случи на една жена. Само тази,която изпитва майчина обич в цялото си същество може да разбере какво означава това. Само тази,която е изпитала цялата болка на раждането,безсънните нощи,притесненията, може да оцени майчинството. Защото след всичко това идва блаженството-да се радваш на детето си,да го обичаш повече от всичко друго,да го гледаш как расте.

 

 

Времето минава бързо. И за да го запазя по-дълго на моя страна,ще се опитам да го прекарвам пълноценно. За да мога след време да кажа: Колко хубаво беше когато...




Тагове:   майка,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. usteddd - Честит
24.08.2009 09:57
нов живот и за двама ви.
цитирай
2. aloha - две сме:)
24.08.2009 10:04
благодаря !
цитирай
3. piccola - Aloha,
29.08.2009 11:10
радвам се за теб и за щастието ти!!!
Дано успееш да научиш мъничето на любов и отдаденост!
целувам те много!
цитирай
4. stone - честито и от мен :-)
31.08.2009 16:09
ще обменяме опит, защото ние чакаме ноември.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aloha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 446865
Постинги: 97
Коментари: 670
Гласове: 5087
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930